2017. január 24., kedd

Az online kérdőív kitöltés munka diákoknak utoljára

Az előző bejegyzésemben említettem, hogy fogok még írni az online kérdőív kitöltéses diákmunkáról. A kezdeti pozitív vélemény után, már jó ideje más véleménnyel vagyok erről az online munka lehetőségről. Az első néhány jó hónap után sajnos nem nagyon kaptam már kérdőíveket. Az ajánlásomra elvileg elég sokan csatlakoztak, de mivel nagy részük egyáltalán nem kapott egyetlen kérdőívet sem, így természetesen az ajánlások után járó 1 Eurót sem kaptam meg. Így a továbbiakban nem láttam értelmét ezzel a kérdőív kitöltés dologgal foglalkozni ennél a cégnél.

Körülnéztem a neten, hátha találok más kérdőíves cégeket és találtam is. A tapasztalataim viszont ezekkel az online kérdőív kitöltéses munkákkal is negatívok lettek. Az egyik cégnél 5 hónap alatt egyetlen kérdőívet kaptam, a másiknál pedig egyet sem. Ezek után úgy döntöttem befejeztem ezt a fajta munkát. Nekiálltam aztán valami normálisan jövedelmező online diákmunka lehetőség után nézni.


Az online diákmunka szóra rákeresve a Google nem adott ki semmi olyan találatot, amivel meglátásom és tapasztalatom szerint érdemes lett volna foglalkozni. Igazából már fel is adtam ezt az egészet, hogy én valami online diákmunka lehetőséget keressek, találjak. Már azon voltam, hogy nézek valami egyéb diákmunka lehetőséget, de ekkor megláttam egy hirdetést véletlenül. Na, innentől kezdve hamarosan minden megváltozott, mert egy olyan online diákmunka lehetőséget találtam ez által a hirdetés által, hogy az ezzel az egyetemi tanulmányaim mellett megkeresett pénzemet sokan megirigyelhetnék. Persze én azt mondom, nem irigykedni kell, hanem bele kell vágni, a lehetőség adott. A legközelebbi bejegyzésemből megtudhatod, mire vállalkoztam.

Amennyiben eddig még nem tetted volna, iratkozz fel a blogom frissítéseire a jobb oldalon felül és e - mailben megkapod az új blog bejegyzéseket. A frissítésekről bármikor le tudsz iratkozni az e - mailek alján lévő leiratkozás linkre kattintva.